donderdag 25 juli 2024

Kerstkaart week 30

 


Deze week heb ik een simpel kerstkaartje gemaakt met de postzegelmal. Het fijne van deze mal is dat je er ook je oude knipvelletjes met die kleine plaatjes voor kunt gebruiken. Dus weer wat opgeruimd.

Dit kaartje doet mee met de challenge van 52 weeks to Christmas.

https://52weekstochristmas.blogspot.com/2024/07/kerstkaart-week-30-challenge-juli.html

Ik heb gebruikt:
Postzegelmal: CR 1659
Plaatjes: IT 559
Poinsettia: Joy crafts.
Tekst: SL-ES-Stic 22

Hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op de vorige kaart.
Ik wens jullie nog veel mooie zonnige zomerse dagen.
Groetjes van Marian.

11 opmerkingen:

  1. Wat mooi al deze plaatje op de postzegel al. Een leuk idee. Heb er ook nog veel van… bedankt voor het ideetje. Je kaart is erg mooi geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook dol op de postzegelmal en zoals je zegt: prefect voor kleine plaatjes uit de voorraad. Jouw kaart is mooi!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedecoreerd deze mal !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat heb je dat leuk gedaan met al die verschillende winterse plaatjes! Zo kom je inderdaad nog eens van die plaatjes af.
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk idee om die plaatjes in deze stans te verwerken. Mooie kaart.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er vrolijk uit Marian, inderdaad heel leuk om zo kleine plaatjes te verwerken. Een mooie kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een heel leuk idee inderdaad! Daar had ik nog niet aan gedacht....jouw kaart is prachtig met die plaatjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar kan PostNL jaloers op zijn, zulke mooie postzels!
    Het is een heel mooie kaart, de kleur van de basiskaart past er ook zo mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje met deze mal. leuk om kleine plaatjes hiervoor te gebruiken
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo allemaal, mijn naam is Ximena Jimena uit Cuba. Ik wil dit medium gebruiken om de wereld te informeren over hoe ik ben genezen van herpes. Toen ik in 2014 symptomen had, liet ik me testen en die was positief. Ik verloor de hoop op een betere relatie of huwelijk. Alles veranderde toen ik Dr. Jekawo ontmoette. Ik nam contact met hem op en legde hem alles uit. Hij zei dat hij het medicijn had, dus besloot ik het bij hem te bestellen. Dat deed ik ook. Na 2 weken liet ik me testen en was ik negatief. Ik ben hem eeuwig dankbaar. Hij kan ook genezen:
    hpv
    hiv/aids
    epilepsie
    sikkelcelanemie
    diabetes
    herpes
    copd
    onvruchtbaarheid
    kanker
    wrat
    psoriasis
    pityriasis rosea etc.
    e-mail: drjekawo@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Marian, top idee! Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen