donderdag 23 mei 2024

Kerstkaart week 21

 


Ook op deze donderdag laat ik weer een kerstkaartje zien.  Eindelijk deze mooie mal van Marianne design eens gebruikt. Ook had ik nog een leuk  knipvel van gnomes in de sneeuw van Find-it.
Deze kaart doet weer mee met de challenge van 52 weeks to Christmas.


Ik heb gebruikt:
Mal: LR 0831
Plaatje: Knipvel CD12099
Dessinpapier: Craft sensations.
Boompjes: LR 0556.

Ik vond het weer heel erg leuk dat jullie met zovelen hebben gereageerd op de vorige kaart.
Ik heb alle reacties met heel veel plezier gelezen.
Groetjes van Marian.

12 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje alles past perfect bij elkaar en die twee leukerds staan te stralen in het midden van die mooie mal.
    Fijne dag , gezellig dat je er bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de mooie mal en het leuke plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een leuke kaart gemaakt met deze mal en plaatje Marian.
    Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Marian , leuke stans en plaatje
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Marian.
    Leuk plaatje in deze mooie mal.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart met leuk plaatje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleuren heeft deze mooie kerstkaart Marian. Een heel leuk plaatje en die stans is een van mijn favorieten, hij kleedt de kaart meteen zo mooi aan vind ik.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje in deze kleuren Marian....je hebt de mooie vakjes stans gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje met de leuke gnomes. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De mal is zeker mooi, maar het plaatje vind ik helemaal prachtig! Het is een supermooie kaart geworden, het dp past ook zo mooi bij het plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig kaartje mooie mal en een schattig plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel sfeervol kaartje heb je gemaakt
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen