donderdag 29 februari 2024

kerstkaart week 9


 Op deze schrikkeldag 29 februari kan ik ook weer een kerstkaartje laten zien voor de 
 challenge van 52 weeks to Christmas.
Deze keer heb ik een slimline kaartje gemaakt met 2 mallen die nog steeds in de verpakking zaten en ik nog niet had gebruikt. De hertjes zijn zo schattig en het raster zo mooi, dus er moest nu toch eens wat mee gedaan worden. En dit is het resultaat. De foto is helaas niet zo goed gelukt qua kleur vind ik , want de kleuren  en zeker van de tekst zijn toch wat meer roze ( net als de boompjes).


Ik heb gebruikt:
Dessin papier: Pretty paper bloc: Winter dreams
Achtergrond mal: CR1638
Hertjes: COL 1535
Boompjes: LR 0379
Tekst: LR 0773
Snowpaper: Craft emotions.

Hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op de vorige kaartjes . Het weer ziet er niet gezellig uit, somber en nat hier, maar toch wil ik jullie een gezellige dag wensen.

Groetjes van Marian.

17 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje. Het is maar goed dat je de stansen uit de verpakking hebt gehaald, anders zo zonde.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lief kaartje en gefeliciteerd met je leuke kaartje bij 52WTC!
    Ik heb vandaag ook de hertjes op een kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze Slimline met de schattige hertjes erop. Gefeliciteerd met je top plekje bij het kerst blog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leuk en lief kaartje, hier in Limburg ook triest en donker weer. Maar heb me nog geen minuut verveeld vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief winters kaartje met de hertjes! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi raster heeft je nieuwe mal, goed dat je hem nu gebruikt hebt. Schitterende kaart geworden en gefeliciteerd las ik net op het blog.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart met de lieve hertjes.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Marian.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi die opengewerkte achtergrond bij de lieve hertjes Marian en ook de kleurtjes vind ik mooi gekozen. Het is een plaatje van een kerstkaart. Gefeliciteerd met je toppertje en gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Marian!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC
    Creaties Suzan op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaart, Marian!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier net zo... grijs en vanmiddag nat. Maar je kaart is wel heel mooi! Die hertjes zijn zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart, die hertjes liggen daar zo mooi te wezen tussen de zachte kleuren.
    We maken het gewoon gezellig met bloggen, dan zien we de regen ook niet 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooooh zo’n lieve kerstkaart Marian, ik kan me de kleuren wel voorstellen! Ja het is prutweer 👎

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Marian,
    Wat een super mooie kaart is dit! Fijne achtergrond met lief tafereeltje...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart Marian !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marian,
    Eindelijk weer een berichtje van mij.
    Ik ben nog niet helemaal terug in blogland.....
    Ik heb veel moois gemist bij je zag ik......ook dit is een hele leuke kaart!
    Hopelijk kan ik het weer een beetje oppakken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen