donderdag 15 juni 2023

Kerstkaart week 24

 


Dit is de kaart die ik vorige week wilde laten zien maar nog niet af was. Het schudgedeelte moest ik nog maken en dat is altijd een heel precies werkje vind ik, dus daar moet je wel fit voor zijn.
Ik hoop dat jullie een beetje afkoelen van dit kaartje met sneeuw, maar we gaan niet mopperen met dit mooie weer. Lekker van genieten.
Deze doet weer mee met de challenge van 52 weeks to Christmas van deze week.


Ik heb gebruikt:
Stansmal van Studio Light: SL-165
Plaatje MD
Snowglobe : CR1610
Sneeuw en blister : MD
Tekst: Crealies

Ik wens jullie nog een gezellige middag en ik heb de reacties van de vorige week weer met veel plezier gelezen.
Groetjes van Marian.

14 opmerkingen:

  1. heerlijke koele winterse kaart, prachtig met dat schudgedeelte.
    Gezellig dat je er weer bij bent met dit warme weer met een kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Marian.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige kaart geworden
    Mooi zo met het schudgedeelte. Leuk plaatje. We doen zeker rustig aan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk model kerstkaart Marian en zo mooi met die schudbol erop verwerkt. Leuk gedecoreerd ook. Ik vind het een plaatje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Marian. Wat komt die schudbol mooi uit op dit modelletje. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja schudkaartjes zijn een precies werkje, maar het is het wachten waard hoor, wat een leukerd, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow....wat een SUPER gave kaart Marian....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marian,
    wat een enig model en zo mooi met dat schudgedeelte erin. Altijd leuk voor de ontvanger....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou de moeite waard dat we even moesten wachten Marian, hij is prachtig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Marian,
    Wat een mooie kaart werd het! Schudkaarten zijn altijd leuk, ik maak ze ook graag!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige schudkaart heb je gemaakt. Het was het wachten waard!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je lijkt de kaartjes uit je mouw te schudden Marian. MOOI gemaakt dit preciese werkje.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is hij mooi geworden met het schudgedeelte en lief plaatje. Leuk model ook.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat een gave schudkaart! Een echte sneeuwbol maar dan om te versturen. Het is een heel sfeervol geheel, heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen