donderdag 11 augustus 2022

Kerstkaart week 32


 Het blijft nog steeds zomer en erg warm, maar het kaartjes maken gaat bij mij toch gewoon door hoor, ik zit liever in mijn koele hobbykamer dan dat ik buiten in die warmte moet zitten. Ik kan er helemaal niet goed tegen.

Dus ook deze week weer een kerstkaartje om te laten zien, en er liggen er nog een aantal  klaar.
Ook deze doet weer mee met de challenge van 52 weeks to Christmas.


Ik heb gebruikt:
Dessinpapier uit een bloc van Studio light: My favorite crafting book Winter
Slimline mal van Joy crafts.
Stempels MD:  CS 1102
Ingekleurd met copic markers.

Ik heb jullie reacties op de vorige kaartjes weer met veel plezier gelezen , hartelijk bedankt daarvoor.

Groetjes van Marian.

12 opmerkingen:

  1. Wat een lief slimline kaartje met die schattige sneeuwpopjes die om de hoek gluren...
    Gezellig dat je vandaag weer een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart. Leuke stempels heb je gebruikt. Handig om. Wat voorraad vsn de kerstkaarten te hebben. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart Marian.
    Leuke stempels heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je laat een hele MOOIE slimline-kerstkaart zien Marian. En heel MOOI zo met die 3 vierkantjes.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met schattige stempels.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje Marian, je hebt helemaal gelijk lekker in de koelte blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuke kaart met de verkoelende sneeuwpoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kaart met deze lieve sneeuwpopjes! Heel verkoelend!!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke slimline kaart met die vrolijke kerstmannen. Ik blijf ook lekker binnen met deze warmte. Fijn dat je al een voorraadje kerstkaarten kon maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke kerstkaart, Marian. Dappere sneeuwpoppen, zo in deze hitte. Mijn hobbykamer is helaas niet koel, ramen op het zuiden. Ik hou de rolluiken wel dicht overdag, maar toch...
    Gezellig dat je weer mee doet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart met de schattige sneeuwpopjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marian,
    je hebt een heel mooie kaart gemaakt. Enig die sneeuwpoppen. En het gaat mij net zo. Ik zit bijna de hele middag binnen. Niet in de knutselkamer vandaag, want ik had een handenbindertje hier thuis van 14 maanden...

    BeantwoordenVerwijderen