donderdag 8 april 2021

Kerstkaart week 14

 

 

De Paasdagen leken wel veel op de dagen die we rondom kerstmis verwachten en niet in de lente, maar ja April doet wat hij wil. Maar  kerstkaarten  maken paste er wel bij.
Ik heb de mooie ster maar weer eens opgezocht.

Deze heb ik dus gemaakt voor de wekelijkse challenge van 52 weeks to Christmas.

http://52weekstochristmas.blogspot.com/2021/04/kerstkaart-week-14.html

Ik heb gebruikt:
Papierblok Craft sensations
Ster: LR 0369
Plaatje: MB 0186
Bloem: LR 0122
Takjes: LR 0437 - LR 0438 en LR 0286
  
Hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op de vorige kaarten.



 


21 opmerkingen:

  1. Weer van afgelopen dagen paste inderdaad goed bij Kerstkaarten en jouw kaart past daar ook goed bij, wat een mooi winters tafereeltje

    Hobbygroet
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je kerstkaart voor deze donderdag Marian, prachtig in deze naturel kleurtjes en een leuk bijpassend plaatje erop
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Marian. Mooi effect geeft die poinsettia in vellum, je hebt er een gezellige bloementoef mee gemaakt.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart met een mooi plaatje!
    Je vorige kaartjes met de ronde mal zijn erg leuk. Ik zou die mal ook wel willen kopen maar ik twijfel of hij niet te groot is voor mijn cuttlebug. Mijn cuttlebug is 15 cm breed. Past die mal daar door?
    Groetjes en nog een fijne dag, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en die prachtige poinsettia in vellum doet het er heel goed op.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kaart heb je gemaakt Marian! Alles past super bij elkaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die ster stans mooi en de bloem past er perfect bij Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaart Marian
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart met deze mooie mal. Leuke 't ook dv. Het leek inderdaad meer op kerst dan op Pasen met deze winterse buien .. hopelijk wordt het binnenkort wee wat warmer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart Marian.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje in deze kleurtjes Marian.
    De ster is echt heel mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een kerstweer was het inderdaad! Het helpt wel om in de kerstkaartenmaakstemming te komen, hihi. Mooie kaart! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooi kaartje Marian. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kaart, Marian! En het weer nodigt zeker uit om kerstkaarten te maken. Vorige week hebben wij nog gebarbecued en nu liep ik weer met mijn muts en dikke handschoenen.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Marian! De kerstster vind ik ook top.Heb je deze uit vellum gestansd?
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooi kaartje heb je gemaakt deze week, geslaagd hoor
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kertster is en blijft mooi ,Marian.
    Een mooi kerstkaartje,

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marian, bedankt voor je antwoord. Ik ben ook bang dat de mal er niet doorgaat, ik bestel hem dus maar niet. Gelukkig zijn er nog genoeg stansen die wel door mijn cuttlebug kunnen.
    Nogemaals bedankt en een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart! Zo fijn en gedetailleerd, echt een kunstwerkje.
    Liefs, Katrin
    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. MOOI kerstkaartje Marian en je hebt een heel MOOI plaatje gebruikt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een supermooie kerstkaart Marian, je hebt alles mooi gecombineerd xx

    BeantwoordenVerwijderen