donderdag 16 juli 2020

Kerstkaart week 29


Kerstkaarten donderdag alweer week 29. Ik probeer nog steeds wat kaarten te maken met de wat oudere spulletjes, waar ik nog best heel wat van heb liggen. Er komen zoveel mooie nieuwe dingen uit en dan blijft dit weer liggen.Deze knipvellen zijn van Marjolein Zweed en de tekst stempel van Noor Design.

Deze kaart gemaakt voor de Challenge van 52 weeks to Christmas.
http://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/07/kerstkaart-week-29.html

Er valt verder niet veel van deze kaart te vertellen, als dat er weer een kerstkaartje in de voorraad doos kan.
Hartelijk bedankt weer voor de vele leuke reacties op de vorige kaart en ik kom zeker nog even naar jullie kaartjes kijken.


18 opmerkingen:

  1. Mooi kerstkaartje met die vakjes! Marjolein Zweed heeft altijd mooie knipvellen. Ik heb er ook nog een paar liggen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt
    De boom blijft mooi, maakt niet uit hoe oud het is ....
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even vergroot goed bekeken heel leuk dit papier mooie kerstboom erbij.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja vaak zijn die oude dingen nog zo leuk!!!
    Deze hebben we ook gehad...leuk kaartje
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Marian, leuk om met oudere materialen te werken. Deze plaatjes ken ik ook nog wel, ik heb ze ook nog maar dan met andere afbeeldingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart heb sje gemaakt Marian. En je hebt er weer eentje... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kerstkaartje, Marian. Goed dat je met je oudere spulletjes aan de slag bent, zo herkenbaar wat je schrijft!
    Fijn dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie kaart Marian, mooi papier en leuke versieringen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is mooi Marian! Ik houd van herhaling op een kaart, dus vierkantjes zijn dan helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met al die vierkantjes en de kerstboom! Ook al zijn het oudere papiertjes ze blijven leuk.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk met die vierkantjes. Mooie kerstkaart Marian!
    Fijn dat je er weer bij bent op de kerstkaartjesdonderdag!
    Nancy 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi Marian! Heel mooi papier, sfeervol! Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke vakjeskaart Marian ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De oudjes doen het nog goed,Marian.
    Je kaartje is super leuk geworden !!

    GRoet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een wat late reactie maar ik wilde je toch even zeggen dat ik het een héle leuke kerstkaart vind!!! Ik ben helemaal weg van je kerstboom!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen