zaterdag 15 februari 2020

Muziek


Bij de challengege 93 van "de Egel"wordt bij de sketch ook het thema Muziek gevraagd.
En dit kaartje heb ik gemaakt. Uit een oud jaarboek van het hobbyjournaal vond ik dit plaatje.
http://de-egel.blogspot.com/2020/02/februari-challenge-93.html

Ik kreeg een tip dat er bij knutsels en kadootjes ook een muziek challenge is, dus ook daar maar meedoen.
http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2020/02/een-muzikale-challenge-bij-knutsels-en.html

Ik heb gebruikt:
Dessinpapier: Blokje van Joy crafts "Dance to the music."
Plaatje: jaarboek hobbyjournaal.
Ronde plaatje: Mijn hobbykaart.
Stickervellen.

Nog een gezellige avond gewenst en bedankt voor de leuke reacties op de vorige kaartjes.





9 opmerkingen:

  1. Erg leuke muziek kaart!
    Grappig plaatje.
    Fijn weekend verder,lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk plaatje op deze swingende kaart Marian. De sketch is tiptop uitgevoerd en leuk dat je meedoet aan de challenge bij De Egel, dankjewel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze had ik even gemist maar is ook erg leuk Marian. Goed bezig met deze uitdaging. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Wat gezellig dat je meedoet met onze '#93e' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uit dit kaartje hoor je bijna de muziek uitkomen ! Wat een leuk plaatje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart is dit, als ik er naar kijk wordt ik er blij van en moet ik er om lachen. Dank je wel dat jij je liet uitdagen door de challenge bij de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart, en de zanger is echt geweldig! Heel erg bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. rachtige muzikale kaart heb je gemaakt.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly ( DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen