dinsdag 28 januari 2020

Rood en zwart


Vandaag een kaart in rood en zwart, dat is namelijk thema van de challenge van "de Egel".
http://de-egel.blogspot.com/2020/01/januari-challenge-92.html



Maar wat is het vandaag moeilijk de kaart duidelijk op de foto te krijgen met dit donkere weer.
Ik heb de embos delen en de snaren met zwarte inkt getekend, maar ik zie er niet veel van. Misschien in close-up. Ik heb er nog maar een detail foto van gemaakt. Nu is het wat beter te zien.

Ik heb gebruikt:
Ronde Stans:Amy design ADD10134 Soud of music.
Muzieksleutel: LR0167
Gitaar: Joy:6002/0090
Microfoon: Joy6002/0092
Tekst: Crealies:

Ik wil jullie wel hartelijk bedanken voor de vele reacties op de vorige kaart, ik heb ze met heel veel plezier gelezen. Een prettige middag nog en


11 opmerkingen:

  1. Nou hij staat mooi op de foto hoor marian, het is een prachtige kaart.
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Marian.best heftige kleuren.maar erg leuk samengesteld Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Marian.in deze tinten.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje, Marian.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marian,

    Prachtige kaart voor een muziek liefhebber.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart in deze kleuren Marian!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een spetterende kaart!!! Ik vind het rood/zwart echt supermooi...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ene geweldige kaart! Super! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart!
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke muzikale kaart Marian. Gaaf zoals je stansen uitkomen in het rood-zwart. Gezellig dat je meespeelt met de challenge bij De Egel :)
    Lieve groetjes Miranda (De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart zeg! Ook met de gitaar erop, ik zie wel wat je bedoeld hoor. Op naar het mooie weer. Bedankt dat jij je liet uitdagen door deze challenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen