donderdag 18 juli 2019

Kerstkaart week 29


Vandaag toch weer gelukt om een kerstkaartje te plaatsen, moest hem vanmorgen nog maken en had niet veel inspiratie, maar toen ik tussen mijn kerstmallen bladerde zag ik een  mal die ik nog niet eens gebruikt had. Dus die moest ik eerst maar eens gaan proberen. Had nog een stempeltje  met "warme kerstgroeten van mij " twee warme truien erbij en het idee was geboren.

Dus deze kaart kan weer meedoen aan de challenge van 52 weeks to Christmas.
http://52weekstochristmas.blogspot.com/2019/07/kerstkaart-week-29.html

Ik heb gebruikt:
Paperpad Studio light Woodland winter.
Stansmal van Ali.
Truien van de action.
Stempel: Craft emotions.

Het zonnetje is hier inmiddels verdwenen en er werd een buitje voorspelt, maar de temperatuur is prima.Bedankt voor het langskomen.


18 opmerkingen:

  1. Leuk idee Marian , even snel 2 truien breien en dat
    op die leuke achtergrond met sterren, de tekst past precies

    Fijne restdag en weekend van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart met die twee truien, en de tekst die past er perfect bij...
    Gezellig dat je meedoet deze week bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, die warme wensen met de warme truien!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je even gauw gedaan zo'n leuke kaart maken. De tekst past superleuk bij die warme truien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk bedacht Marian. Met de warme trui. Hoefde vandaag niet aan. Maar aan het begin van de week konden ze aan. Maar nu zal het warmer gaan worden... gelukkig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze mal van die truien is wel erg leuk! En een leuk idee ook! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk gedaan Marian!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart met de leuke truien en de mooie stans,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart en de stickers van de action passen er perfect bij!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk, dit model. En de truitjes van Action heb ik ook nog van vorig jaar of het jaar ervoor. Goed dat je me helpt herinneren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hatseflats en klaar is de kaart! Dat ging als een speer, leuk met de warme truien met de tekst! Ik hoop dat ze nog even uit kunnen blijven... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het hoeft toch niet altijd veel werk te zijn, je ziet wel dat je met snel een en ander bij mekaar te zoeken je ook tot een leuk resultaat komt. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi en leuk kaartje is het zo geworden ! soms hoeft een kaartje niet meer werk... geslaagd
    fijn dat je er deze week weer bij bent
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een tof kaartje met de gebreide truitjes erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat een mooie kaart, die mal is prachtig, en zo leuk met die truien ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje met de mal en de tekst past goed bij de leuke truien!
    Fijn weekend, groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als ik de warme truien zie begin ik te puffen met deze buiten temperaturen, hihihi.
    Heel leuk kaartje geworden! Heb je dan toch nog snel gedaan:)
    Fijn weekend met koele groetjes ;), liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje is dit geworden Marian!
    Groetjes, Monique
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen