donderdag 3 januari 2019

Kerstkaart week 1


Allereerst wil ik jullie een heel gelukkig, gezond en creatief 2019 wensen. En we beginnen vandaag weer met goede moed aan de eerste kerstkaart van dit jaar voor de challenge van 52 weeks to Christmas.

http://52weekstochristmas.blogspot.com/2019/01/kerstkaart-week-1-reminder-challenge.html

Ik heb deze keer die leuke teckel eens winterse kleding aan gedaan en op deze kerstkaart gezet.

Verder heb ik gebruikt:
Embossingmal: Snow.
Teckel: COL1411
Dorpje: Leane 013 458299
Stempel: Crealies.
Sneeuwrand: gescheurd.

Hartelijk bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog , en ik heb jullie reacties weer met veel plezier gelezen.

15 opmerkingen:

  1. een schitterend kerstkaartje voor deze eerste week van het nieuwe jaar Marian...heel schattig die warm aangeklede teckel....

    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje met de teckel, Marian!
    Ik wens je een goed 2019 toe!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet mijn teckel ook nodig weer eens te voorschijn halen, want hij is zó leuk. Jij hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!
    Alle goeds voor 2019.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer helemaal leuk deze tekkel !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een mooie kaart en zo leuk met die schattige Teckel ! Ook voor jou een heel gelukkig, gezond en creatief 2019 ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Marian, de vrolijke teckel steelt de show.
    Ook voor jou de beste wensen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje en wat een lieve teckel! Voor jou ook de beste wensen en fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje! Ik ben fan van de teckel... Enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met deze warm aangeklede teckel. Ik wens jou ook veel Gezondheid, Geluk en creativiteit in 2019!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuke kaart, Marian.
    Jij ook een gelukkig, gezond en creatief jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt de teckel heel leuk aangekleed ! Mooi hoe hij daar door het sneeuwlandschap loopt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje heb je gemaakt! Erg leuk die aangeklede teckel. Ik wens jou ook een gelukkig, gezond en creatief 2019.
    groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat issie leuk geworden laat de kou maar komen voor de teckel hij is er helemaal klaar voor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi is je eerste kaart van 2019 Marjan !!
    Dankjewel voor je leuke bijdrage voor 52WTC
    Gelukkig 2019 gewenst van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat laat voor mijn goud/zilver-blogrondje, sorry!
    toffe kaart met deze mooi ingeduffelde tecker Marian!
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen