donderdag 17 mei 2018

Fijne Kerstdagen.


Het was vandaag herfstachtig, koude wind, geen zon en toch vond ik het deze week lastig om een kerstkaart te maken. Want ik ben vorige week onverwacht een weekje bij mijn dochter in Brabant geweest, misschien hebben jullie me gemist ??? Ik moest weer even in het ritme komen.

Het is wel een kaartje in ongewone kerstkleuren geworden, maar toch ook weleens leuk ?
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik ben begonnen met een zwarte vierkante kaart,(is misschien niet goed te zien, want de kaart ligt op mijn zwarte tafel)  daarop rood kaartkarton en daarop dessinpapier van Marjolein Zweed. De stans met dennenboompjes is van MD. Ook de tekst-stans . De sterren van Leane en de sneeuwpop stempel van de Action.

Deze kaart gemaakt voor de challenge van 52 weeks to christmas.
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2018/05/kerstkaart-week-20.html

Ik wens jullie nog een gezellige avond en ga zeker nog even een rondje maken langs jullie nieuwe kerstkaartjes.



14 opmerkingen:

  1. Ik vind deze kaart erg geslaagd , de kleuren ook !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een heeel leuk kaartje Marian. inderdaad koud! groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kerstkaartje marian, leuk tafereeltje is erop te zien...
    groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kerstkaartje heb je gemaakt Marian!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt kerstkaartje Marian , mooi dat je der wéér bent
    en een fijne tijd hebt gehad bij dochter in Brabant !!
    Fijn weekeinde van Epie .
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart, ook al miste je inspiratie. En ik hoop dat je het leuk had bij je dochter in Brabant!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier is het ook zó koud, als je een weekje weg bent geweest, is het altijd weer even wennen..Hele mooie kerstkaart, ik vind de sneeuwpop echt top! en mooie kleurtjes.
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooie kaart, leuke stansen, en die kleuren passen perfect bij de winter ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Marian!
    Het is weer even wennen als je weg bent geweest he.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een ontzettend leuk kerstkaartje...
    leuk in deze kleuren, die sneeuwpop vind ik toch zo'n lieverd!!

    fijne dag liefs Annemarie en merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo te zien heb je je ritme toch wel weer te pakken, Marian! Wat een leuke kaart in mooie kleuren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig weer eens je weekje bij je dochter in Brabant.
    Leuk kaartje is het weer geworden ,Marian

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een hele leuke kerstkaart gemaakt en volgens mij zijn er veel kaartenmakers fan van die sneeuwpop haha! Ik geloof dat ik hem vandaag al drie keer heb gezien maar hij is dan ook erg leuk.
    Gezellig dat je bij je dochter bent geweest.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen