donderdag 14 september 2017

Kerstkaart week 37


Vandaag weer een kerstkaartje op donderdag. Deze keer in blauw tinten. Met tekst Winter, want ik vind dat het buiten zo aanvoelt. Vanmorgen op de fiets naar de kapper, en vond het maar erg koud, had spijt dat ik mijn winterjas niet had aangedaan.

Deze kaart gemaakt voor 52 weeks to Christmas.
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2017/09/kerstkaart-week-37-en-uitslag-challenge.html

Ik heb gebruikt:
DP: Craft Creations
Ronde stansen: Nestabilities
Krans: Memorybox
Plaatje: knipvel Marieke
Winter: Joy
Kerstster:YCD 10026
Takjes MD LR 0437 en LR 0438

Ik wens jullie nog een gezellige middag en hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op mijn vorige kaartjes.

16 opmerkingen:

  1. Het nazomeren zit er niet in Marian, de herfst doet al vroeg zijn intrede, dan gaan we maar aan de knutsel hè! Je hebt ook een heel mooi kaartje gemaakt en de stans maar snel uit de verpakking halen!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeel mooi dit kerstkaartje Marian...alle accentjes passen zo mooi bij elkaar...KNAP gedaan weer...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en lief winterkaartje, mooi in die blauwtinten. Ook je rompertjes zijn prachtig, zo leuk met de sokjes.
    En je opmerking op mijn blog is absoluut geen kritiek, juist heel slim en fijn om zulke tips te krijgen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuke gedaan Marian!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, Marian. Leuk plaatje en ik hou van blauw :-)
    Tja, de herfst slaat stevig toe, helaas... goed knutselweer zullen we maar denken.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, die bloemetjeskrans vind ik zoooooo mooi!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marian,
    Mooi winters kaartje heb je gemaakt met een gave toef!
    Ik moest vanmorgen naar de fysiotherapie, winterjas aan en de plu mee, wat een rotweer
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kerstkaartje Marian!!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh was je mooie kapsel niet verregend Marian. Het heeft hier heel de dag geplenst.
    Een hele mooie kerstkaart heb je gemaakt, mooi die blauwe accenten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een moe kaar Marian leuk gemaakt mat al deze mallen. Jammer dat we dit weer hebben... de herfst mag Van mij nog wel even weg blijven...maar om te knutselen prima weer. Je rompertjes van hieronder zijn erg leuk geworden Marian. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een pracht van een kerstkaart, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie winterse kaart, wat leuk die bloemetjemal rond het plaatje. De poinsettia toef is prachtig.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Blauw ,doet altijd wel goed hé.
    Ook dit kaartje is weer een mooitje !!!

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, die wind maakte het heel koud. Ik stond ook te twijfelen, maar heb ene dikke regenjas. Die heb ik maar aangedaan, geen spijt van!
    Je kaart is weer een plaatje! Mooie kleuren.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Op de fiets kun je best al weer een winterjas aan hebben en soms de handschoenen erbij...Brrrr. Doe dan maar de zomer. Of de winter net als op deze mooie winterse kerstkaart!
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen