donderdag 23 maart 2017

Kerstkaart week 12


Als je hobbykamer weer eens aan een flinke opruimbeurt toe is, kom je vaak wat dingen tegen waarvan je denkt: "O, heb ik dat ook nog? " Iets waar we allemaal wel last van hebben. En nu vond ik nog wat mooie voorgestanste  kaarten van Romak  en heb daar nu  dit kerstkaartje van gemaakt.
Deze donderdag natuurlijk voor 52 weeks to christmas.
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2017/03/kerstkaart-week-12.html

Ik heb gebruikt:
Romakkaart.
Pretty paperbloc : Warm winter wishes.
Plaatje Studio light Scandinavian winter
Stempel MD: CS 0946

Ik wens jullie nog een gezellige middag op deze mooie lentedag. Ik ga vanmiddag aan de High Tea.
Het is een workshop van de vereniging.We moeten het zelf klaarmaken en mogen het daarna met elkaar opeten. Dus zal vast een gezellige boel worden.
Ik ga nu een klein rondje maken en de rest doe ik dan vanavond.
En natuurlijk ook nog bedankt voor de leuke berichtjes.

20 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, en je ziet wie wat. Bewaard die heeft wat.
    Zal vast wel gezellig zijn geweest vanmiddag.


    Liefs annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Marian....leuk om iets te vinden waarvan je het bestaan niet meer wist!
    Groetjes en een hele gezellige middag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Marian!
    Heel herkenbaar dat je weer iets leuks terug vindt.
    Kun je er weer een leuk kaartje mee maken, altijd handig.
    Ook een hele fijne middag toegewenst en geniet van de high tea. Bij mij staat een yoghurtcake in de oven voor als manlief straks thuiskomt😊.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig dat je weer mee doet met week 12 ,
    mooie rode kleur en een lief plaatje erop.
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herken dat gelijk !!!
    Oh , heb ik dat ook nog !!!!
    Je kaart is heel leuk geworden !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Marian leuk bedCht met de tekst erbij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk Marianne deze kaart en inderdaad kom je zo nu en dan weer allerlei zaken tegen.
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dit kerstkaartje Marian...zo zie je maar af en toe opruimen je spulletjes bekijken kom je weer tot leuke ideeën

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart is dit geworden. Leuk om zo de tekst te gebruiken.
    Ik hoop dat jullie lekker hebben gegeten.

    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk zo'n doe-mee-kooknamiddag! Heeft het gesmaakt?
    Ik vind je kaartje mooi, superleuk plaatje, tof met het liedje erbij!
    Fijn dat je er weer bij bent met je donderdagse kerstkaart!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marian,
    gezellig aan de High Tea, dat was vast lekker..
    Mooie kaart heb je gemaakt, past precies het plaatje en de leuke tekst,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kerstkaart, Marian.
    Hopelijk heb je een gezellige dag gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke kerstkaart Marian!Wat zijn die stempels leuk he?
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk zo'n oude doos kaart. Zo leuk om zoiets weer te zien. Ik heb ook nog zoveel, maar toch gebruik je vaak de nieuwere dingen.
    Maar deze is heel erg gaaf. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke spulletjes ben je tegen gekomen met het opruimen.
    Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is echt een geweldige kaart, heel erg mooi!
    En, lekker gegeten op je highthee?
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart met mooie materialen en details. top !
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen