vrijdag 10 februari 2017

Harten


Allereerst wil ik mijn nieuwe volger welkom heten, erg leuk Annemarie dat je mijn blog gevonden hebt en bent gaan volgen.
Ik hoop dat je hier wat inspiratie op kunt doen.

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar om mij heen zijn zoveel echtparen 50 jaar getrouwd, dus ik heb al heel wat kaarten voor deze gelegenheid gemaakt. Daarom  kan deze easelkaart mooi meedoen bij een paar challenges waar harten gevraagd worden. (Geen hart voor valentijn , want die heb ik niet meer)

Challenge 31 Mariannedesign Kreadivas option Herzen.
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/02/challenge31-alles-geht-mit-marianne.html

Challenge 27 van de Egel "Harten"
http://de-egel.blogspot.nl/2017/02/februari-challenge-27.html

Ik heb gebruikt\;
Geëmbosd  cardstock.
Hart LR 0299
Bloem LR 0406
Swirl LR 0271
Stempel CS 0852
Roosjes uit eigen voorraad.

Ontzettend bedankt voor de vele reacties op de vorige kerstkaart. En nog een hele gezellige avond gewenst allemaal.

15 opmerkingen:

  1. Hi Marian ,such elegant and beautiful card!! Thank you for entering our Kreadiva´s challenge this month!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie romantische easelcard Marian. Dat opengewerkte hart komt heel mooi uit nu het rechtop staat en dan die mooie bloem erbij. Top hoor..:)
    Dank je voor je deelname aan de hartjes-challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Marian.
    Groeten Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend hartenkaartje Marian, mooi easelmodel en kleurtjes! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik mocht deze harten kaart al eerder bewonderen,super mooi !!

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie hartenkaart !!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie romantische kaart is dit geworden, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze heb je erg leuk gemaakt, zo mooi passend en persoonlijk!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie en chique kaart heb je gemaakt,
    leuk om het hart als doorkijkje te maken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart, wat een prachtig opengewerkt hart. Je kerstkaart is ook mooi geworden met de rendieren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi dit kaartje voor een huwelijksjubileum Marian...zo leuk in deze easelvorm...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een prachtige kaart is dit.Zo mooi dat easelmodel! Dank je wel voor het meedoen aan de hartenchallenge van de Egel!
    GerJanne
    (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Marian.....heel erg leuk gedaan.
    De bloem is ook schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, Marian. Leuk model met passende details
    Groetjes,Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterend felicitatiekaart heb je gemaakt Marian. Stijlvol zonder te veel poespas!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen