zaterdag 25 juni 2016

Vakantie



De vakantie is  voorbij, en nu moet ik wel weer even in het ritme komen hoor. Hoewel het weer niet  al te best was, heb ik wel 16 heel gezellige dagen doorgebracht bij mijn dochter in Brabant.
En nu dus weer thuis en gaan we  proberen de draad op te pakken.

Een strandkaartje gemaakt.
En deze wil ik mee laten doen aan Challenge 126 van Time for Magnolia challenge: Zon-zee en strand
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2016/06/time-for-magnolia-challenge-126-sun-sea.html

Ik heb gebruikt:
Creatables LR 0230 - 0231 - 0232 - 0418 - 0422
Craftables CR 1277 - 1279 - 1331
Stempel TC 0840
DP papier Maja: Life by the sea.en PPbloc Drift Wood.
Plaatje IT 58
Magnolia stempels ingekleurd met copic markers.
Ik wens jullie nog een gezellig weekend,en hartelijk bedankt voor de vele reacties op de vorige kaartjes.



6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje Marian!
    Wat fijn dat je het zo gezellig had bij je dochter in Brabant!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zo'n gezellige vakantie gehad hebt, Marian.
    En wat een leuke kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oja Brabant is mooi ondanks het rotweer van de afgelopen tijd...
    Je kaartje is heel erg mooi geworden.
    Fijne zondag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart is dit! Zo'n leuk model ook. En mooie stansen en details waardoor het echt een zon-zee-strand-sfeer heeft, schitterend!!! Leuk dat je meedoet met de challenge van Time for Magnolia, liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je zo genoten hebt bij je dochter Marian. Ik zit nu te genieten van je mooie zomerse kaart. Leuk model en mooi ingekleurd en de stansen die je gebruikt hebt maken het geheel helemaal áf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen