vrijdag 2 januari 2015

Chocolade


Allereerst wil ik jullie allemaal een heel gelukkig,gezond en creatief jaar toewensen.
En hier is alweer mijn eerste creatie van 2015.
Ik heb hem gemaakt voor http://mariannedesign.blogspot.nl/2015/01/challenge-120.html
met de opdracht : Maak een geschenkverpakking met als thema : Chocolade.
Ik heb een doosje gemaakt waar een stuk chocolade van Rittersport in past.
Ik heb het patroon eens gezien op een blog van iemand uit Duitsland., maar ik weet niet meer welke.

Ik heb gebruikt: Pretty paperbloc "Flower Garden", Creatable LR 0326 en Collectables Col 1365 - 1366.

Ook wil ik jullie nog hartelijk bedanken voor de leuke reacties op de vorige post.


11 opmerkingen:

  1. Jammie...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er uit alsof het echt is, leuk gedaan hoor! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg leuk uit !!!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk geworden Marian.
      Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

      Gr. Anita
      MDBlog

      Verwijderen
  4. Ontzettend mooi cadeaudoosje heb je ervan gemaakt Marian!!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende chocolade reep
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er smaakvol uit Marian, zou er zo in happen hi hi hi.
    Schitterend gemaakt en leuk dat je weer meedoet met onze challenge.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig chocoladedoosje Marian, hij lijkt bijna echt hihi. Ik heb hem zelf ook een keer gemaakt en vind het een erg leuk weggevertje met een reep chocolade erin.
    Leuk dat je meedoet aan onze MD challenge.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk Marian!
    Bedankt voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marian. Dat ziet er lekker uit net echt. Heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen