donderdag 13 november 2014

Eens iets anders

Hallo Blogdinnen,
Deze keer heb ik eens iets heel anders om te laten zien dan een kaart.
Samen met een paar andere dames van het NVVH vrouwennetwerk Bolsward heb ik een workshop gevolgd. En hebben we dit beeld gemaakT.
Het was heel gezellig en heel leuk om te doen. Zelf vind ik hem goed geslaagd en ben ook benieuwd wat jullie er van vinden.
De andere dames hadden ook allemaal zo'n mooie creatie gemaakt.

Zoals jullie hier kunnen zien.
Verder wil ik jullie nog hartelijk bedanken voor de leuke reacties op de vorige kaarten.

4 opmerkingen:

  1. wat ziet je beeldje mooi uit. wat mooi gemaakt. die plooien...wow...knap!!
    wat leuk dat je zo'n workshop hebt gevolgd.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marian. Heel leuk dit mooie beeld. Het ziet er gezellig uit al die beelden..grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk beeld Marian, prachtig gemaakt, super, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Marian,wat mooi !!!!!
    Is weer eens wat anders dan kaarten maken.
    Ik vind je beeld prachtig.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen