dinsdag 11 maart 2014

Motor schuifkaart.

Hallo dames ,
Omdat ik de schuifkaart van de MD clubdag zo leuk vond , had ik bedacht er nog een paar te maken met een ander thema. En had die in mijn vorige post allebei geplaatst. Maar omdat ik er met één mee wilde doen aan de challenge van Marianne design, mochten ze niet allebei daar staan.
Dus maak ik er maar een nieuwe post van.
Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Pretty Paperbloc  Vintage Journey en All for the men.
Creatable LR 0287 -  Craftable CR-1221 - Stempel CS 0858.
De envelop en de postzegels uit een knipvel van  Boekenvoordeel
Nog een gezellige avond gewenst en

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marian,
    wat een leuk idee! Prachtige kaart met een bewegende motor. Ik ga de schuifkaart ook zeker nogmaals maken,
    Ik was zaterdag bij de clubdag van Marianne Design, erg leuk en erg gezellig met mooie projecten,
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww Marian

    Wat een leuke en gave kaart, toppie!!
    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen