woensdag 4 december 2013

Rust zacht




Hallo Blogdinnen,
Zijn bij jullie de kerstkaarten al klaar?. Ik moet er nog een aantal, maar had even een paar opdrachten tussendoor. Allereerst een aantal condoleance kaarten. De reden is  nooit zo leuk om te maken, maar ze zijn af en toe toch nodig, en worden vaak erg op prijs gesteld. En er zijn nu erg mooie knipvellen uitgekomen bij Marianne Design en deze mallen van Noor en de papierblokjes van Joy passen er erg mooi bij. Ben nu nog aan een andere opdracht bezig, maar dat komt dan de volgende keer.

Verder wil ik jullie nog hartelijk bedanken,omdat jullie weer de moeite hebben genomen, om langs te komen en voor de leuke reacties. Ik heb ze weer met veel plezier gelezen.
Ik hoor net dat het morgen ontzettend slecht weer wordt, dus weer heerlijk knutselweer.
Dus mooi gelegenheid om de opdracht af te krijgen en met de laatste kerstkaarten verder te gaan.

Ik wens jullie morgen een hele gezellige Sinterklaasavond.


5 opmerkingen:

  1. Ohw, wauwie, wat een prachtige en stijlvolle kaarten voor deze gelegenheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marian,
    Kom maar even overgewaaid vanuit het hoge Noorden waar het ook begint te waaien. Vanmiddag hier ook storm.
    Heb genoten van je schitterende creaties.
    Ook voor jou een gezellige avond.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marian wat zijn ze mooi. Ben nog lang niet klaar voor de kerst, denk ook niet dat ik het ga redden.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow...wat zijn dat mooie kaarten. prachtige mallen gebruikt.
    nee...ik ben ook nog niet klaar met kerstkaarten.
    heb je ook een leuke sinterklaas avond gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marian. Wat mooie stemmige kaarten heb je gemaakt. Fijn als je voor deze gelegenheid een mooie kaart krijgt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen