zondag 12 augustus 2012

Rompertjes

Goedemiddag Dames,
Allereerst wil ik, mijn trouwe volgers  hartelijk bedanken voor de leuke berichtjes die jullie hebben achtergelaten. Ik heb ze weer met veel plezier gelezen.
En nu heb ik natuurlijk weer iets, om  aan jullie te laten zien.
Mijn dochter vroeg of ik nog leuke babykaarten had voor een jongen en een meisje.


Nou had ik in blogland al vaak van die leuke rompertjes langs zien komen. Dus een leuke gelegenheid om dat eens uit te proberen. En dit is het resultaat geworden. Het idee heb ik van:http://kaartjevanjoke.blogspot.nl/ en van http://karin-creativitybykarin.blogspot.nl/
Ik vind ze erg leuk geworden. Heb er meteen nog maar een paar gemaakt. Maar die staan nog niet op de foto. Ga nu eerst nog even lekker van het zonnetje genieten nu het kan.Dus dames tot de volgende keer.
groetjes van Marian.

8 opmerkingen:

  1. mooie rompertjes gemaakt. dit is hartstikke leuk om te geven.
    inderdaad ik zag ze ook langs komen.
    je hebt ze ook wel heel mooi ingepakt.
    leuk om zoiets te maken in opdracht.
    trouwens een andere bloglayout? die roos is prachtig!
    fijne avond!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze schattig Marian!!!! Heel leuk om te maken ook hè...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze lief Marian!! Geweldig.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wowww Marian,wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marian,

    Wat een mooie schattige rompertjes, heel lief.
    En heb je lekker van de zon genoten?
    Ben benieuwed wat voor moois je ons de volgende keer laat zien.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marian,
    Deze rompertjes zijn niet alleen LEUK maar ook heel erg MOOI. Dat plaatje blijft leuk hè?
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marian, ik wil eerst eve kwijt dat je een prachtig blog lay-out hebt. De rompertjes zijn prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schitterend gemaakt weer! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen