dinsdag 4 oktober 2011

Herfst

voorkant

De kaart heb ik gemaakt voor de verjaardag van mijn jongste dochter.Waarom met eekhoorn? Zij heeft op de camping aan de boom een bak met pinda's voor de eekhoorns hangen en elke morgen komen ze daar hun buikjes vol eten. Een prachtig gezicht. Ik heb daar ook  afgelopen zomer getuige van mogen zijn.Heel erg leuk.Dus vond ik deze kaart wel toepasselijk.
Mal van  Star collection PD 0016 geborduurd en geembosd. De eikel is van een oude mal AE 1209.
De voorkant: achtergrondpapier van pretty paper bloc en knipvel van Mattie  en wat creatables.
Weer heel leuk dat jullie langs zijn geweest  en bedankt voor de leuke reacties.

4 opmerkingen:

  1. Marian, as usual is je kaart weer helemaal prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig!! schitterende kaart.
    hele mooie plaatjes gebruikt.
    mooie mal met dat geborduurde.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, mooie mal en leuke bloemen.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Marian, precies zoals het in een van de boeken staat. Jew hebt hem leuk afgewerkt hoor! En ik wens je morgen een gezellige dag toe, de friezen weten het wel wat er morgen in Bolward aan de hand is...Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen