maandag 30 mei 2011

moederdag

Bij de club van MD. was deze maand de opdracht een moederdagkaart te maken.En hoewel ik al heel lang geen moeder meer heb,heb ik toch meegedaan.En het knipvel gebruikt van dit schattige kereltje die een houten hart heeft uitgezaagd voor zijn moeder.Een soort trapjeskaart gesneden dit beplakt met papier van een pretty paper bloc .Het borduurpatroontje gebruikt uit de Marianne nr. 10 zomer 2011 op blz. 12.verder creatable LR 0161 en LR 0162 voor de bloemetjes en de hartjes met joy malletje 6002/0057.Verder de pearlpen en een stukje touw.
De envelop heb ik versierd met het kleine plaatje en de randjes met een gelpen.

1 opmerking:

  1. Hallo Marian

    Ik wil je bedanken voor je reactie en ben gelijk volger geworden.Ik had je kaart al bewonderd op de MD club en vond hem gelijk al heel leuk.
    Ik heb vanavond mijn doosje gemaakt voor de club en morgen begin ik aan de bloemenkaart voor deze maand.
    Heel veel groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen