zondag 2 juni 2024

Nieuwe kaartjes.

 






Ik heb het designpapier van Craft O'Clock gekocht.
"Lovely when you read"

Het papier trok mij vooral aan omdat er ook  een aantal mooie plaatjes 
van oudere mensen op voor kwamen.
Ik ben zelf al op leeftijd en de meeste mensen om mij heen 
natuurlijk ook en daarom trok dit papier mij wel aan.
Want plaatjes van oudere dames en heren zie je niet zoveel.
Ik heb er dus al een paar kaarten mee gemaakt.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
De plaatjes van de jonge mensen vind ik ook prachtig hoor
want ik heb ook 3 kleinkinderen inmiddels met aanhang en 
inmiddels twee achterkleinkinderen.

Hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op de kerstkaart van donderdag,
ik heb ze weer met veel plezier gelezen.
Groetjes van Marian.

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten! Ik snap helemaal dat je voor dit papier viel, het zijn prachtige plaatjes van mooie mensen en ook wat ik op de achtergrond zie vind ik heel mooi. Je hebt alles heel mooi op de kaarten geschikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie kaarten Marian.
    Hele mooie plaatjes.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wst ben je leuk aan de knutsel geweest met dit mooie papier. Leuke afbeeldingen. Ook voor ouderen. De kaarten zijn stuk voor stuk erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn hele mooie kaarten geworden Marian en net wat je zegt, leuk dat er ook eens ouderen afgebeeld worden op een wat moderne manier. Je hebt heel mooi zitten knippen en de kaarten zijn allemaal mooi opgebouwd, top gedaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn prachtige kaarten en wat een mooie plaatjes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Marian,
    Je maakte mooie kaarten met de plaatjes. De kaarten passen perfect bij de stijl van de afbeeldingen.
    Ik neem aan dat je hier zeker enkele mensen heel blij mee gaat maken.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaartje heb je met dit papier gemaakt. Je hebt inderdaad gelijk, veel plaatjes van oudere mensen zijn er niet. En deze zijn erg leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen