donderdag 3 september 2020

Kerstkaart week 36


Deze week is het me weer gelukt om een kerstkaartje te plaatsen. Ik wilde deze kerstkaart ook mee laten doen aan de challenge van Marianne design, maar was hiervoor net te laat.
Maar hij doet natuurlijk wel mee aan de challenge van 52 weeks to Christmas.

http://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/09/reminder-challenge-week-36-maak-een.html

Daar is de vraag maak een kerstkaart in rood en groen eventuele optie "een vogeltje"
En dit is mijn kaartje geworden.

Ik heb gebruikt:

Pretty paperbloc: Winter.
Plaatje: VK 9567
Mal: LR 0483
Kerstroos: LR 0122
Takjes: LR 0438

Ik wens jullie nog een gezellige dag, het weer is wel niet gezellig want het regent hier al heel de morgen. Ik vond het ook erg leuk dat jullie veel leuke berichtjes hebben achtergelaten bij de vorige kaartjes..

21 opmerkingen:

  1. Een hele mooie sfeervolle kerstkaart Marian. Sierlijk met die opengewerkte stans en heel mooi die fijne takjes bij de poinsettia.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In 1 woord hartstikke mooie kaart Marjan , gezellig dat je er wéér
    bij bent , dankjewel voor deze leuke bijdrage aan de challenge !!
    Liefs en groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi is ook jouw kerstkaartje in deze traditionele kleurtjes Marian...mooi ook het leuke vogelplaatje...
    dank je wel voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat jammer dat je net te laat was voor MD heb ik ook regelmatig hoor,hihi Prachtig is je kaartje met mooi stans! Hier regent het ook
    pijpenstelen, wat weer een groot contrast met gisteren. Ik denk dat ik ook weer terug ga naar de oude blogger Marian, goede tip!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig kaartje.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Marianne!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart Marian! Jammer dat je voor de challenge van MD te laat was, bij ons ben je mooi op tijd met je mooie inzending!
    Leuk dat je met onze challenge meedoet bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje met die mooie rode kerstbloem, jammer dat je te laat was voor de MD challenge. Hier regent het ook al de hele morgen, hopelijk is het straks even droog zodat ik nog naar buiten kan.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooi kaartje, jammer dat de MD challenge al voor bij was.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk gedaan Marian....jammer dat je net te laat was voor de challenge van MD.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een mooie kerstkaart geworden Marian. Deze plaatjes blijven mooi.ik heb er ook nog van... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart Marian. De grote kerstroos is een echte blikvanger samen met het plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart! Leuk met het ruitjespapier en de bloemen erop verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige kaart voor onze rood/groen challenge Marian! Fijn dat je weer meedoet!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schitterend kaart Marian! Jammer dat je te laat bent voor MD-blog....die duurt ook zo kort steeds...Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart! EN leuk dat je ook een vogeltje vond...
    Ik heb nu last met het plaatsen van de reacties, vraagt elke keer of ik een robot ben en kan het niet negeren, heel vervelend. Soms moet ik zelfs plaatjes aanklikken met zebrapaden of verkeerslichten... Hoop dat het niet lang duurt, want dat kost zo veel tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer een heel mooi kerst kaartje Marian,Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart Marian! Ik heb de plaatjes ook gehad; zo sfeervol en kerstig! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi kaartje met ook nog eens een prachtig model!
    Dankjewel voor je deelname aan onze challenge bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige Kerstkaart met een mooi plaatje!
    Ik heb dat ook soms net te laat, jammer.Ik lees nooit goed:(
    Je hebt ook een mooie mal gebruikt.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen