zondag 2 juni 2013

Weekendje Parijs

Hallo Allemaal,
Vandaag was een vrolijke zonnige dag maar, de wind was nog erg fris. Toch gaan we de goede kant op beloven de weermannen, dus daar vertrouwen we maar op.
Het uitje naar Paleis "Het Loo"was ook erg gezellig en we hadden die dag ook mooi weer. Je moet wel heel veel geduld hebben als je daar heen gaat, want er is zoveel belangstelling voor die kleding. We moesten wel een uur buiten in de rij staan en binnen ook nog een hele poos. Maar we hebben het gezien. Prachtig hoor. En de tentoonstelling "Portretten van Beatrix" was ook fantastisch.Wat zijn er toch geweldige kunstenaars onder de bevolking.
Maar nu even over mijn kaart: Deze kaart is weer voor de challenge 81 van Marianne design. De opdracht: Gebruik een ouder knipvel of stempel  van Snoesje. Ik heb voor deze gekozen en haar meteen een weekendje naar Parijs laten gaan. (haha). Het achtergrondpapier is van een Pretty Paper bloc "Vintage Journey". Craftable CR 1220 - Stempel CS0859 en HM9442 en creatable LR0271.
Ik vond de reacties op mijn vorige kaart erg leuk en heb ze met plezier gelezen. Ook zag ik dat ik er weer twee  nieuwe volgers bij heb  Leuk dat jullie er bij gekomen zijn.
Groetjes van Marian.

9 opmerkingen:

  1. Hallo Marian,

    Wat een mooie kaart en een weekendje Parijs lijkt me erg leuk! haha.
    Dankjewel voor je reactie en die 4 kaarten die ik vandaag heb gemaakt, zijn gelijk voor de hele week.
    Door de weeks kom ik er niet aan toe.

    Groetjes en een fijne week,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie kaart!
    fijn dat je toch ondanks het lange wachten, alles kon bekijken.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh werkelijk ook al zoooo gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan Marian. En wat toevallig, mijn zoon is net een dagje naar Parijs geweest afgelopen weekend. Hij heeft het ook erg leuk gehad net als Snoesje.
    Leuk dat je weer meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een goede reis voor het Snoesje naar Parijs!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een leuk vakantie kaartje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes Jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaart, mooie vakantie bestemming.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met MD challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen