woensdag 21 september 2011

op avontuur

Alleereerst wil ik  degenen die steeds langs komen op mijn blog en een berichtje achterlaten , hartelijk bedanken..Ik vind dat erg leuk. Nu heb ik weer eens een mannenkaart gemaakt en daarmee wil ik meedoen aan 2 challenges:
1 Mens cardworld  (mannenkaart)
2. Duymelot   (alles mag met magnolia.)
Ik heb een Magnoliastempel gebruikt en ingekleurd met distress-inkt.
Het plaatje is een oud knipvel van Scratch & Smell.
Creatable  grasrand en martha stewart pons.verder nestabilitie voor de label.

6 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje, bedankt voor je deelname aan menscardsworld
    groetjes Arina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marian, ben ik weer hoor, ook bij deze geweldig mooie kaart, kon ik het niet laten om een reactie te geven.Prachtig, ben nu al benieuwd wat voor mooie kaart je ons de volgende keer laat zien!
    Groet van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige, stoere kaart. Leuk gedaan met Edwin.
    Gezellig dat je meedoet met onze wedstrijd bij Duymelot.
    Veel succes
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Marianne wat een leuke kaart heb je weer gemaakt! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi en super leuk kaartje! Bedankt voor je deelname aan Menscardsworld.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke avontuurlijke kaart!
    Bedankt voor het meedoen aan Menscardsworld!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen