zondag 18 september 2011

magnolia kerstkaart

Het is nog wel niet zover maar ben nu toch maar weer eens verder gegaan met de kerstkaarten.Met deze kaart wil ik meteen weer meedoen aan een challenge en wel van Alles met en over kleuren met derwents Je moest voor deze challenge maskeren.Heb eerst even moeten opzoeken wat het was.En ik hoop dat het gelukt is.Met deze twee magnoliastempels,die ingekleurd zijn met derwentkleurpotloden.
Verder heb ik als achtergrondpapier weer een pretty paperkerstbloc gebruikt Het label is een nestabilitie,en de creatable kersttak LR0181 en LR0142.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Marian.
    Nou ik vind je kaart heel erg mooi.
    Groet van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart hoor!!! Leuk die donkere achtergrond en dat mooie rood...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Marian(ne)?
    mijn dochter was erg verrast nog iemand met de naam.
    je hebt een leuke kaart gemaakt, mooi zo liggende
    magnolia.
    succes!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt Marian! Wat is deze liggende tilda toch leuk om te gebruiken hè? Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen