woensdag 21 september 2011

lila kerstkaart

Daar ben ik alweer met een kaartje,deze keer een kerstkaart met magnoliastempel,maar toch eens in een andere kleur als het traditionele rood of groen. Vond dit eens iets heel anders.
De Magnoliastempel heb ik ingekleurd met distress-inkt.
Het sterretjes achtergrondpapier is uit een kerstblokje van het Kruidvat.Verder creatables: LR 0181-LR0141-LR0136. Het glas in lood gemaakt van een stukje mica sheet en lijnstickers.Labeltje van nestabilitie.Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van de Dutch Magnolialovers.
Tot het volgende kaartje dan maar weer.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Marian,wat heb je weer een geweldig mooie kaart gemaakt.De kleuren vindt ik ook zo mooi,
    echt een plaatje.
    Fijne avond, groetjes, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Marian,

    schitterende kerstkaart, wat leuk dat raamwerkje!
    mooi net als je vorige kaart. schitterende tafereeltje.
    marian..ik heb je getagd....je hoeft er niet aan mee te doen maar kijk gerust op mijn blog.
    succes.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marian,
    Het is inderdaad geen kaartje in de traditionele kerstkleuren, maar ik vind hem toch PRACHTIG......ja, mijn favoriete kleur.....hihihi ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat een superorigineel idee Marian! Dat brengt mij ook weer op ideeën! Prachtig uitgevoerd! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kerstkaart heb je gemaakt voor onze challenge !! Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
    Superleuk dat je meedoet aan onze DML-Challenge!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen